štvrtok, augusta 08, 2013

existenčná kríza 1.0.


Čo to preboha robím so svojím životom?
Iste, mám pomerne dobre platenú prácu, v ktorej sa mi črtá aj nejaký ten kariérny rast, mám koníčky, ktoré ma tešia, mám okolo seba fajn ľudí..
A predsa mám pocit, že som sa niekde zasekla a neviem sa pohnúť.
Moje kamošky sa okolo mňa vydávajú, majú mužov, ktorí ich ľúbia, majú alebo čakajú deti, majú domov..
A ja mám jednu izbu, v ktorej nemám dostatok priestoru.
Nemám domov, lebo u rodičov som sa vždy cítila ako v klietke, z ktorej sa mi podarilo ujsť až keď som odišla na školu do Londýna. Domov si predstavujm ako miesto, kde je čkovek spokojný, kde je šťastný a kde je časom šťastný ešte s niekym.
Chcela by som mať domov a chcela by som mať v mojom živote muža.
Nemám domov, a muži sa so mnou len zahrávajú, som pre nich len príjemné chvíľkové rozptýlenie, ktoré ale aj tak nikdy netrvá dlho..

Home is where am I with you.
with whom??

Žiadne komentáre: